Subject: FW: Riskianalüüside ja toimepidevusmääruse esitamise tähtajad
From: "Tiina Sutt" <[email-masked]>
To: "Heli Lepp" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Jul 2025 16:21:07 +0300

Ja palun registreeri see kiri ka.

Aitäh

Tiina

Tiina Sutt

Kriisibüroo

nõunik

+372 5193 1184

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Erika 3 | 10416 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>

From: Tiina Sutt
Sent: Monday, June 30, 2025 4:37 PM
To: 'Karin Ilves' <[email-masked]>
Subject: RE: Riskianalüüside ja toimepidevusmääruse esitamise tähtajad

Tere

Kinnitame teie taotluse riskianalüüsi esitamiseks 14.07.2025.a

Parimate soovidega

Tiina Sutt

Kriisibüroo

nõunik

+372 5193 1184

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Erika 3 | 10416 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>

From: Karin Ilves <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 30, 2025 4:33 PM
To: Tiina Sutt <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: Vs: Riskianalüüside ja toimepidevusmääruse esitamise tähtajad

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Palun riskianalüüsi kooskõlastamisele esitamiseks 2 nädalat pikendust.

Lugupidamisega

Karin Ilves

arendus- ja keskkonnanõunik

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5304 8333

 <https://loksalinn.ee/linn-uudised-ja-kontakt/kontakt-ja-teated/kontakt/>

Saatja: Tiina Sutt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 26. juuni 2025 09:26
Teema: Riskianalüüside ja toimepidevusmääruse esitamise tähtajad

Tere Kõigile

Tuletame meelde, et riskianalüüsi  esitamise tähtaeg  on 30. juuni 2025.

Ootame, et analüüsid oleksid selleks kuupäevaks esitatud Päästeametile
kooskõlastamiseks.

Juhul kui vajate riskianalüüsi esitamiseks lisa aega, siis palun andke
sellest kirjalikult teada esimesel võimaluse.

Samuti juhime tähelepanu, et elutähtsat teenust korraldaval asutusel
(KOV/ETKA)

on kohustus vormistada elutähtsate teenuste  toimepidevusmäärus hiljemalt
1. juuliks 2025.

Tänan kõiki, kes on juba oma dokumentide esitamisega tegelenud või selle
lõpetanud.

Kui teil on küsimusi või vajate täpsustusi, siis palun andke julgelt märku
– aitame hea meelega.

Parimate soovidega

Tiina Sutt

Kriisibüroo

nõunik

+372 5193 1184

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Erika 3 | 10416 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>